Alla inlägg under november 2008

Av N B - 20 november 2008 19:52


Coolt spel, schysst låt med Lisa Miskovsky.

Blir till att skaffa sig en krysslåda nästa vecka, yey!

Av N B - 19 november 2008 17:54


Du, vem du nu än är som ringer mig från okänt nummer och sen lägger på i örat...moget!

Har man inte viktigare saker att göra än att telestalka mig så kan man ju lika gärna gå och dö.


FUCK YOU, YOU FUCKING MOTHERFUCKER!

Av N B - 13 november 2008 17:04


Tja!


Jag har köpt mer glögg sen sist...

En samling årgångsglögg innehållandes 5 flaskor mellan åren 2003 till 2008 närmare bestämt. GAH!


Annars händer ingenting.


Hejs


Av N B - 10 november 2008 21:20

Yeah!


Då är man delägare i en travhäst.

Köpte en andel i RIXallsvenskan idag så nu är det bara vänta på att pengarna ska börja trilla in...

Rikitgt så enkelt kanske det inte är men en rolig idé är det iallafall.


Det hela går till ungefär så här:


För en engångsinsats av 300 riksdaler så blir jag delägare (1 av 1000 andelar per häst) i en lovande travhäst och samtidigt medlem i ett stall som kämpar mot 15 andra stall utspridda över landet.


I Januari köps hästen in och börjar tränas av en utsedd proffstränare inför RIXallsvenska säsongen.


Mellan Mars och October pågår säsongen och hästen tävlar för fulla muggar och springer förhoppningsvis in fett med cash :)


Den 1:a November avslutas säsongen.


Den 6:e November bjuds hästen ut på auktion i samband med travfesten Breeders Crown i Eskilstuna.


I December så betalas prispengar och köpeskillingen för hästen tillbaka till alla andelsägare.


Och det stall som vinner RIXallsvenskan får en fest för 100 lakan.



Så nu måste jag googla och kolla vad en häst egentligen är för något.


Later...








Av N B - 4 november 2008 18:29


Har inte orkat skriva något på ett tag, så jävla tråkigt.


Så vad har jag gjort?


Inte ett skit.


Slappat, ätit ostbågar och druckit julmust, skällt ut en sifo-kärring som telefonterrat mig om nån jävla undersökning, köpt ny vinterjacka, läst Fisken blogg och stökat ner lägenheten som faan.


Igår släpade jag mig bort till systemet och handlade tre flaskor glögg.

Varför då undrar du?

Ja, det undrar jag också med tanke på att jag inte äns dricker glögg...

Och det kan sammanfatta min psykiska status just nu.


Later.


 


Presentation

Omröstning

Vilket musikgenre faller dig på läppen?
 Rock
 Pop
 Punk
 Country
 Dansband
 Disco
 Klassisk musik
 Metal
 Electro
 Rockabilly
 Grindcore
 House
 Hard House
 Drum 'n' bass
 Könsrock
 Carola & Gessle, i en duett
 Trance
 Psykedelisk trance
 R&B
 Reggae

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards