Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av N B - 19 oktober 2008 11:53


Nu har jag brännt iväg 5 sms till olika personer, 0 svar. Vafan sover alla eller skiter dom helt enkelt i att svara de små asen.


Själv vaknade jag pigg som en lärka och låg och njöt över att det var Lördag idag och undrade vad jag skulle hitta på.

Sen märker jag till min förskräckelse att det är Söndag, FUCKING SÖNDAG!! 


Jag har inte en susning om vad fan jag gjorde igår. Kollade telefonen och jag hade brännt iväg några mess vid 23:40, men hela dagen är borta ur mitt minne.

Misstänker hårt att jag förmodligen har sovit mellan Fredag kväll tills nu, frånsett att jag vaknat till Lördag natt och brummat iväg ett sms till nån stackare.


Dags att tagga ner tror jag.


Och nu är jag så besviken över att det är Söndag så jag spyr!


Presentation

Omröstning

Vilket musikgenre faller dig på läppen?
 Rock
 Pop
 Punk
 Country
 Dansband
 Disco
 Klassisk musik
 Metal
 Electro
 Rockabilly
 Grindcore
 House
 Hard House
 Drum 'n' bass
 Könsrock
 Carola & Gessle, i en duett
 Trance
 Psykedelisk trance
 R&B
 Reggae

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards