Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av N B - 11 augusti 2008 21:33


Var en relativt jämn match som Hammarby ändå hade ett visst övertag i.

Hamarby fick första målet i slutminuterna av första halvlek på en frispark.

Giffarna fick en i nät och hade chans på fler i andra halvan. I slutminuterna och in på tillägstiden bombarderade bajen skott på skott mot mål, och tillsist fick GIF målisen kapitulera och bajen fick in det vinnande målet i 93:e minuten. FYFAN! varför blir det alltid jävla fittmål på tillägstiden, jag fattar inte?! 


GIFs målvakt var solklart matchens lirare.

Syndabock var giffarnas egen lilla islänning som käfta till sig ett rött kort precis efter att giffarna gjort 1-1 (??!!!), STARKT JOBBAT jävla  geysirvulkan fjolla.


Sådär ja, då behöver man inte gå på fotboll på tio år till då, brukar hålla mig till en vart 10:e år.


Nu blir det sen middag.

Riscottafylld tortellini med basilikasås och grillade grönsaker, MUMS!



Av N B - 11 augusti 2008 17:52


Tyckte det var lite konstigt att jag inte hört ett skvatt om filmen Gangster från 2007, med bland annat Mikael Persbrandt och Kjell Bergqvist. Jag förstår dock nu.

Sämre skådespel får man leta länge och noga efter. Valfritt dagcenter hade klarat uppgiften bättre. Men jag hade iofs inte högre förväntningar på en film med IMDB rating på 2,9/10.





Av N B - 11 augusti 2008 17:27


Fick en fribiljett till GIF - Hammarby ikväll, så jag ska väl dit och se på när 08:orna får sig en lektion i fotboll.


Odds just nu från Betway.com



2008-08-11 / Matchodds 1 X 2 19:00
GIF Sundsvall - Hammarby IF 2.75 3.30 2.40

Men vi får väl se. . .


Hett tips är ju att spana in linslusen ovanför målet på västra.

Av N B - 11 augusti 2008 17:21



Igår gick jag promenad upp till sjukhuset och hälsade på mamma.

Efter det genade (senväg) jag över Norra berget när jag skulle hem.

Fyndade lite blåbär på vägen ner, så jag ska nog greja till en blåbärspaj när jag får ork, tid och lust.


Presentation

Omröstning

Vilket musikgenre faller dig på läppen?
 Rock
 Pop
 Punk
 Country
 Dansband
 Disco
 Klassisk musik
 Metal
 Electro
 Rockabilly
 Grindcore
 House
 Hard House
 Drum 'n' bass
 Könsrock
 Carola & Gessle, i en duett
 Trance
 Psykedelisk trance
 R&B
 Reggae

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards