Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av N B - 15 augusti 2008 22:15


Hahaha cool miss, skulle vilja ha varit med i omklädningsrummet när det uppdagades.Gais materialförvaltare hade nämligen glömt lagets bortaställ till matchen mot Hammarby ikväll, så Gais fick lov att låna Bajens svartgula bortatröjor till matchen på Söderstadion.


"Publiken på Söderstadion lär ha blivit förvånade när Gais spelare kom ut till matchen i svartgula Hammarby-tröjor med namn som Paulse, Guterstam, Sleyman och Saarenpää på sig.
Anledningen till att Göteborgslaget spelade i Hammarby-tröjor var att lagets materialförvaltare hade glömt bortastället i Göteborg."




Bajen/Bajen  

Kan se framför mig hur pikarna kommer hagla genom omklädningsrummet resten av säsongen 24/7 :)

Av N B - 15 augusti 2008 16:46


Äntligen helg.


Var tvungen att ta på mig jourberedskapen för andra helgen i rad nu, surt då man blir uppbunden dygnet runt en hel vecka.

Men det blir ju en slant iafl, och jag har ju inget annat specielt inplanerat.

Och nu i helgen är det dragracing på Sättna, och då brukar det ju bli jourutryckningar när nån bil gått trasig och behöver grejer.


Folk surrar hit och dit om både Selånger marknad och pubafton på Juniskär, men det känns som jag varken orkar eller har nån särskild lust att dra på det.

Kanske smiter förbi Selånger en sväng imorrn och köper en renkorv.


Annars blir det nog en slöhelg med film och popcorn för min del.

Presentation

Omröstning

Vilket musikgenre faller dig på läppen?
 Rock
 Pop
 Punk
 Country
 Dansband
 Disco
 Klassisk musik
 Metal
 Electro
 Rockabilly
 Grindcore
 House
 Hard House
 Drum 'n' bass
 Könsrock
 Carola & Gessle, i en duett
 Trance
 Psykedelisk trance
 R&B
 Reggae

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards