Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av N B - 29 augusti 2008 17:03


Ja fyfan...


Igår var man på firmafest på Invito.

Vart fantastiskt jävla jätte full!!!


Maten var kanon..


Förrätt

Ant ipasto al la Invi to .

Italienska och norrländska charkuterier med marinerade grönsaker och oliver.

 

Huvudrätt

Vitello alla Griglia
Grillad kalvrygg med rostad färskpotatis, marinerade grönsaker, rödvinssky och basilikaaioli.

 

Efterrätt

Krusbärsmousse med rabarberkompott och jordgubbsglass


Till det drack jag om jag minns rätt

3 glas vitt vin, 2 glas rött vin, 4 starkpills, 4st 6:or drinkar, Bull punch, typ redbull/vodka, 1 champangedrink och sist och minst en cappucino.

  

Vart en stadig karatefylla med tanke på att det var jävla länge sedan jag drack till på riktigt. Imorse vaknade jag full, med kläderna på i soffan, med ett smällt glasspaket på bordet och startmenyn på skrivbordet hade flyttat på översidan skärmen. Har något minne att jag försökte läsa lite bloggar när jag kom hem men att det bara inte gick, satt och kisade, och testade att kolla med bara ett öga, men det var lönlöst. pissdyng.



Sen vill jag dementera allt om allt som skickades som SMS från min telefon natten mellan Torsdag och Fredag.

Olyckligtvis sprang katten över mobiltangenterna och lyckades få iväg ett gäng sms :)) 



Presentation

Omröstning

Vilket musikgenre faller dig på läppen?
 Rock
 Pop
 Punk
 Country
 Dansband
 Disco
 Klassisk musik
 Metal
 Electro
 Rockabilly
 Grindcore
 House
 Hard House
 Drum 'n' bass
 Könsrock
 Carola & Gessle, i en duett
 Trance
 Psykedelisk trance
 R&B
 Reggae

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards