Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av N B - 17 augusti 2008 21:25


Idag lärde jag mig att det är högst obra att tvätta sin nya kritvita t-shirt á 400:- med sina nya blå jeans. Men jag fick en ny blå t-shirt på kuppen i alla fall.


Imorrn ska jag också få lära mig något nytt då jag ska till Umeå på utbildning i Mobils smörjoljor. Vi får väl se hur pass lärorikt det blir.

Måste hur som helst kliva upp grymt tidigt och därför bör jag slagga nu.


Gonatt!

Av N B - 17 augusti 2008 21:11


Igår vaknade jag relativt tidigt faktiskt. Tio minuter efter jag vaknat ringer jouren och det var bara att bege sig till jobbet. I samma veva ringer Olle och hör om jag vill hänga med han som sälskap när han skulle jobba. Sag och gjort, så drog vi först till mitt jobb där jag stökade undan det rätt så snabbt och sedan for vi till Olles jobb och hämta lastbilen. Sen ut till Korstaverket där vi hämtade slagg och sen vidare till Blåbergets asbetstipp för att tippa.


Lastbil 

Olle


Senare på kvällen runt 21:00 så for vi ut och fiskade i Sidsjön. Fyfan vad mörkt det har börjat bli på kvällarna nu. Dock så kom månen upp runt 22:00 och det visade sig vara månförmörkelse mellan Lördag och Söndag, rätt fränt om man är lättroad. Vi stod väl och kasta i 1½-timme, och jag drog upp en liten gädda på 0,5 kilo typ. Fyfan vilken ångest jag hade över att behöva klappa ihjäl stackarn, Jag som inte äns klarar att slå ihjäl typ flugor eller spindlar, utan fångar dom och bär ut dom när jag har nån inne här hemma.




Presentation

Omröstning

Vilket musikgenre faller dig på läppen?
 Rock
 Pop
 Punk
 Country
 Dansband
 Disco
 Klassisk musik
 Metal
 Electro
 Rockabilly
 Grindcore
 House
 Hard House
 Drum 'n' bass
 Könsrock
 Carola & Gessle, i en duett
 Trance
 Psykedelisk trance
 R&B
 Reggae

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards